Bedrijven over Eerstmarktonderzoek.nl

''Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, dit laten wij een keer per jaar onderzoeken!''

Valerie Vermeulen, Onderneemster in healthcare

“Tevreden medewerkers zijn de olie in de organisatie. Als het daar goed zit ben je al op de helft!”

Paul den Ronde, Proleas
8,5 / 10
365 beoordelingen

Wij zijn trots op de 8,5 die wij kregen van tevreden ondernemers om de beoordelingssite Feedbackcompany.nl

Beoordeling op Klantenvertellen.nl

Enkele van onze partners met specialisatie, in klanttevredenheidsonderzoek:

De noodzaak van een klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid en klantloyaliteit zijn voor veel bedrijven van groot belang. Investeren in bestaande klanten u in uw huidige situatie kan u veel resultaten opleveren. In een markt met een groot aanbod en een zeer kritische consument. Terugkerende klanten hebben een enorme invloed op uw bedrijfsresultaten en zijn daar erg belangrijk voor u. Ze zijn bovendien een bron van informatie en potentiële ambassadeurs (het succes) van uw winkel.
Kwaliteit en tevredenheid zijn daarom het logische startpunt voor het verbeteren van uw bedrijfsprestaties. Met een goed klanttevredenheidsonderzoek kan de tevredenheid van de doelgroep (klanten, consumenten) van uw organisatie, product of dienst in kaart worden gebracht. Aan de hand van de resultaten van het onderzoek (vaak kwantitatief onderzoek) worden er conclusies getrokken en zal u worden voorzien van een advies. Die tevens het uitgangspunt vormen voor een optimalisatie van de tevredenheid onder uw klanten, welke vervolgens moet bijdragen aan een verbetering van uw bedrijfsresultaten.

Wat is een klanttevredenheidsonderzoek?

Een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) helpt u om verantwoord keuzes te maken, uw bedrijfsprocessen te verbeteren of zelfs te vernieuwen. Klantvragen en -behoeften veranderen erg snel en via een klanttevredenheidsonderzoek kunt u hier slim op inspelen.

Echter, het is belangrijk om eerst te bedenken: wát wilt u ontdekken? Wilt u weten wat uw klanten van uw service vinden, uw product of van uw imago? Pas als u dit weet, kunt u gericht een onderzoek laten doen.

Elk marktonderzoekbureau is anders, vergelijken loont!

Vergelijken loont. Zo ook bij aanbieders van klanttevredenheidsonderzoeken. Niet alleen qua prijs, maar ook op basis van afzonderlijke componenten. Hoe goed begrijpt het bureau uw vraag en hoe vertaalt het uw vraag naar een concrete onderzoeksvraag?

Bij Eerstmarktonderzoek.nl kunt u eenvoudig uw vraag voorleggen aan de 4 aangesloten bureaus. Op basis van dezelfde input kunnen zij u een terugkoppeling geven. Dat vormt de basis waarop Eerstmarktonderzoek.nl voor u het meest geschikte en relevante onderzoeksbureau selecteert en aanbeveelt.